Ebooks
ניהול השיווק, חדשנות וחשיבה יזמית

דר' אילן ביג'אוי
חשיבה שיווקית מחייבת הבנה רב-תחומית – חברתית, תרבותית, טכנולוגית, כלכלית, משפטית ופוליטית. כל תחום משפיע הן על האופן שבו תחליט הפירמה לפעול והן על התנהגות הצרכן. השיווק אחראי על אינטגרציה בין תועלת הלקוח לתועלת הפירמה, כדי ששני הצדדים יהיו מרוצים. הספר נכתב בעברית לקהל ישראלי ולכן מתחבר למציאות החברתית, התרבותית והעסקית הקיימת בארץ מבלי לזנוח את הבנת הסביבה העסקית הבין-לאומית
שיווק ועסקים בינלאומיים, חדשנות ופיתוח אזורי

דר' אילן ביג'אוי
הסביבה הגיאופוליטית-כלכלית המשתנה משפיעה על כל מדינה ופירמה. ההסכמים המסחריים הבינלאומיים בין המדינות השונות, מונעים הסתגרות המדינות בפני תחרות מבחוץ. מנקודת המבט של הפירמה יש במרחב הבינלאומי הזדמנויות עסקיות וגם איומים. היא יכולה להתאים את תכנון פעילותה העסקית למצבים המשתנים. הצורך בפיתוח יתרונות תחרותיים חדשים המבוססים על אסטרטגיית חדשנות מתאימה, התמודדות עם תרבויות צרכניות ועסקיות שונות והשתלבות במרחב הקברניטי החדש – הם חלק מהאתגרים העומדים בפני פירמה הרוצה להשתלב במרחב הבינלאומי.