ספרים אלקטרוניים
לקבלת הגרסה האלקטרונית של הספר
ניהול השיווק, חדשנות וחשיבה יזמית
מלא פרטים ואנו נחזור אליך

דר' אילן ביג'אוי
ניהול השיווק, חדשנות וחשיבה יזמית
חשיבה שיווקית מחייבת הבנה רב-תחומית – חברתית, תרבותית, טכנולוגית, כלכלית, משפטית ופוליטית. כל תחום משפיע הן על האופן שבו תחליט הפירמה לפעול והן על התנהגות הצרכן. השיווק אחראי על אינטגרציה בין תועלת הלקוח לתועלת הפירמה, כדי ששני הצדדים יהיו מרוצים. הספר נכתב בעברית לקהל ישראלי ולכן מתחבר למציאות החברתית, התרבותית והעסקית הקיימת בארץ מבלי לזנוח את הבנת הסביבה העסקית הבין-לאומית
לקבלת הגרסה האלקטרונית של הספר
שיווק ועסקים בינלאומיים, חדשנות ופיתוח אזורי
מלא פרטים ואנו נחזור אליך

דר' אילן ביג'אוי
שיווק ועסקים בינלאומיים, חדשנות ופיתוח אזורי
הסביבה הגיאופוליטית-כלכלית המשתנה משפיעה על כל מדינה ופירמה. ההסכמים המסחריים הבינלאומיים בין המדינות השונות, מונעים הסתגרות המדינות בפני תחרות מבחוץ. מנקודת המבט של הפירמה יש במרחב הבינלאומי הזדמנויות עסקיות וגם איומים. היא יכולה להתאים את תכנון פעילותה העסקית למצבים המשתנים. הצורך בפיתוח יתרונות תחרותיים חדשים המבוססים על אסטרטגיית חדשנות מתאימה, התמודדות עם תרבויות צרכניות ועסקיות שונות והשתלבות במרחב הקברניטי החדש – הם חלק מהאתגרים העומדים בפני פירמה הרוצה להשתלב במרחב הבינלאומי.

-
Bijaoui I. (2014) The economic reconciliation process: Middle Eastern Populations in Conflict. Pivot book, Palgrave USA.
לקבלת הגרסה האלקטרונית של הספר
The Economic Reconciliation Process
מלא פרטים ואנו נחזור אליך
The Economic Reconciliation Process uses the experiences of the European Union and North American countries in preventing conflicts by economic solutions, to evaluate the feasibility and potential efficiency of hybrid cross border economic models of development in the Middle East. By evaluating the potential impact of the proposed economic cooperation on political solutions to conflict, Bijaoui analyzes the potential implementation of those models in other regions in conflict. Bijaoui's research develops a hybrid cross-border model based on the free economic zone, the industrial district, and the cluster to generate a common economic interest between countries or populations in declared or potential conflict in the Middle East.
About the Author Ilan Bijaoui is Lecturer of Management at Bar-Ilan University, Israel, and a consultant for the Israeli Ministries of Agriculture and Foreign Affairs..